شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 4 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۱:۱۵:۱۴

حفر ۱۰۵ حلقه چاه‎ نفت و گاز در ۹ ماه امسال

ایران دریلینگ: سرپرست معاونت عملیات حفاری شرکت ملی حفاری از حفر و تکمیل ۱۰۵ حلقه چاه‎ نفت و گاز در ۹ ماه امسال خبر داد. به گزارش باشگاه خبری ایران دریلینگ و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، محمد آل‎خمیس در این باره توضیح داد: متخصصان و کارکنان عملیاتی شرکت ملی حفاری ایران موفق به ثبت ۱۴۲ هزار و ۴۵۰ متر حفاری در بخش‎های خشکی و دریا شدند. وی افزود: از تعداد چاه‎های حفر شده، ۴۷ حلقه توسعه‎ای و ۵۸ حلقه تعمیری است که ۷۳ حلقه آن در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب و دو حلقه در حوزه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران حفر و تکمیل شده است. آل‎خمیس گفت: ۶ حلقه چاه در مناطق عملیاتی شرکت نفت فلات قاره، ۱۴ حلقه در طرح‎های توسعه‎ای شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) و ۱۰ حلقه در قالب پروژه‎ای حفاری و تکمیل شد.

سرپرست معاونت عملیات حفاری شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: از مجموع تعداد چاه‎ها و متراژ حفاری، هفت حلقه چاه و ۱۵ هزار و ۵۵۱ متر حفاری در آذرماه انجام شده است. وی افزود: در این مدت، عملیات حفاری دو حلقه چاه اکتشافی نیز با به‌کارگیری دکل‎های حفاری ۳۲ و ۳۳ فتح در دو منطقه خنج در استان فارس و شادگان در استان خوزستان آغاز شد و این در حالی است که هم‎اکنون دستگاه ۷۴ فتح برای حفر یک حلقه چاه اکتشافی دیگر برای مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران آماده می‎شود. آل‎خمیس گفت: به همت کارکنان این شرکت در بخش‎های عملیاتی، فنی و پشتیبانی در ۹ ماهه امسال، حفاری ۱۰ حلقه چاه، ۷۹ روز زودتر از برنامه پیش‎بینی شده از سوی کارفرما تکمیل شد که یک حلقه آن، آذرماه چهار روز جلوتر از برنامه تحقق یافت. سرپرست معاونت عملیات حفاری شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: هم‎اکنون ۷۲ دستگاه حفاری سبک، سنگین و فوق سنگین در مالکیت شرکت ملی حفاری است که از این تعداد ۶۹ دکل خشکی و سه دکل دریایی هستند.



  کد خبر : 2707
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :